Måndag

Nu är alla  papper och allt inskickat ska bli intressant
och se hur långt tid allt kommer ta.
Även vart iväg och mathandlat idag.
Var nere på gamla jobbet oxå o drog lite kopier på lite papper
o prata lite skit.
Packat ihop alla mina grejer så får se vart man hamnar.
Håller tummarna på att allt går bra.
Även vart ute och fotat lite idag.
Nån som har tips på bra redigerings program?
Ny design är påväg igång oxå.
Underbara jennie som fixar den åt mig.
Tur man har människor som ställer upp efter mina ideer.
Inte lätt alla gånger.
Väntar med spänning




.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-05 | 20:02:03 | http://jennielenita.blogg.se/
Tack, vilka fina ord du lade för mig ❤

Jag måste tips om Photoscape, den är skit enkel att använda och snygga ramar osv kan man också göra i den :) Jag använder den dagligen ( även photoshop ) :)