Nedräkning

Snart äre fredag då det innebär party kryssning.
Ska bli så jävla underbart att komma ifrån stan och ut och roa sig.
Blir resa med underbara pinglor så skoj kommer vi garanterat ha.
Fullt ös medvetslös.
Läängtar så som jag har längtat.

Jobbet rullar på som det ska skönt det.
Får tbx på skatten så överlycklig.
Blir en semester i sommar iallafall.
Sedan power meet så klart.
Kanske en tripp till öland oxå.
Mycket skoj man ska försöka hitta på får även bli en tripp till göteborg
och hälsa på plexus älsklingen.
Riktigt spännande och se hur han förändrats och hur han ser ut.
Längtar.
Nu äre bara spika datum när man ska åka.
Får se om man drar med sig lite folk o kör liseberg samtidigt oxå.
Sånt som märks vad som händer och sker.
Nu invänta jobbsvaret håller tummarna.
Vore gött och komma ifrån sverige ett tag och bara va o jobba.
Nej nu blir de sängen för kl ringer kl 5 imorn bitti då det blir jobb.
Blir även färga hår och till frisören och klippa mig.
Måttligt trött på min lugg.
Spännande och se vad det blir för frisyr.
Har funderingar på att sätta lösen på denna blogg eftersom det går
sånt snack och folk har beskymmer.
Men vi får se vad ja beslutar mig för att göra.
Ni som vill ha tillgång till bloggen kan maila mig till
[email protected]