Snöar

JAG SER DET SNÖAR JAG SER DET SNÖRAR DET VAR JU
SKIT TRÅKIGT HURRA!
SNöar för fulla muggar här hos mig utanför motala iallafall.
Blåser kallt oxå.
Veckan har varit kanon har fått tbx mitt mysmongo igen.
Lycklig som fan.
Nu är det bara kämpa och bevisa för alla som tvivlar på honom.
Folk ska inte yttra sig ett skit när dom inte vet ett skit om honom eller
känner honom.
Blir bara så jävla förbannad.
Jobbat i veckan har gått bra blir jobb måndag med men sen verkar det dött-
Tråkigt men lite pengar rullar in på kontot iallafall.
Börjar må bättre psykiskt o trivas med livet igen det känns sjukt skönt.
Inga måsten i mitt liv.
Bara hundarna och hästen men det är sånt ja gillar att hålla på med och har själv valt det.
Nästa helg är det Elmia ska bli trevligt.
Idag blir det iväg till tjejkompisen och umgås.
Sen dra iväg på lite impuls saker med killkompisen.
Ska bli spännande och se vart vi hamnar.





.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-04-03 | 07:56:57 | http://jennielenita.blogg.se/
Snygga och vackra bruden!

Supersöt vovve också :)