Torsdag

KORS I TAKET
Vaknade straxt innan kl 6 o va jätte pigg imorse.?
Nu blev ni förvånade va folk som känner mig vet ju att jag är en
riktig sjusovare som gärna drar täcket över huvudet mer än två gånger innan hon går
upp men känns kanon faktiskt.
Inte seg ett dugg tror de beror på att ja struntade i att ta
den förbannade tabletten igår.
Den som jag aldrig blir människa på utan trött,tjurig o kort stubin på
dagarna.
Men nej tänker inte äta dom något mer iallafall.
Inga bra tabletter mer än i början då jag åt dom.
Idag hör och häpna mina vänner ska jag till stan på fika
o även gå ett varv i gallerian.
Vet inte hur länge sen det var man gjorde de men bra länge sen iallafall.
Aldrig gillat motalas galleria plus alla jävla motala drygon.
Nae norrköping är min favvostad att gå i iallafall linköping kan funka ibland.
Eftersom man mest har ärrenden till linköping

NÅN SOM VET OM NÅN SOM ÄR DUKTIG PÅ ATT GÖRA BLOGGDESIGNERS?
MAILA GÄRNA MIG ISÅFALL FÖR ÄR JÄKLIGT TRÖTT PÅ DEN JAG HAR NU
OCH VILL HA EN NY VÅRDESIGN
MAILA [email protected]





.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-01 | 11:15:44 | http://jennielenita.blogg.se/
Hehe, jag har inte hunnit färga än, utan ska göra det idag, direkt jag hinner :) Ska slänga upp en före och efter bild :)



Är du intresserad av denna design --> http://jennielenita.blogg.se/bloggdesign/ Så får du gärna köpa den av mig för 180:- kr
.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-01 | 13:52:17 | http://jennielenita.blogg.se/
Ja fast ändringar kan ju göras :) Vill man ha något i designen som inte finns så kan detta tilläggas, färger och annat kan också ändras :)



Vill man ha en beställd design då tar jag 250:- för då får man bestämma hur man vill ha designen och vad man vill ha i den osv :) Inget är omöjligt ;)
.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-01 | 14:25:11 | http://jennielenita.blogg.se/
Jo men visst, jag finns här :)

Jag gör även enkla designer så som typ min är fär 150:- kr. Då har man möjlighet att få dropdown meny, bilder i headern + text.. smått och gått :)