Upp o ner

Livet har vi alla våra upp och nergångar.
Ibland blir man själv förvånad hur en del
saker och ting förändras till och från på bara en sekund.
Sjukt alltså.
Idag har det varit en tuff dag med massa funderingar hit och dit.
Om tex det val man tog till sig och gjorde idag.
Inget roligt val men ärlighet varar längst.
Sedan att folk har ena jävla beskymmer om saker och ting.
Det är typsikt motala.
Bara för att man gör det val man gör jag då börjar skitsnacket
och smutskastningen direkt.
Tar åt mig en del men resten skiter jag blankt fan i.
Skönt att jag inte behöver denna piss stad.
Räcker med mina ärenden sen är jag nöjd.
Nu har ni ingen koll alls på vad jag gör och vart jag är.
Det stör er så enormt mkt.
Skönt och bo på landet en del gånger och ingen nyfiken granne brevid.
Men sånt som märks vart man hamnar i livet hade en bild framför mig hur min framtid skulle
se ut och tyvär så har jag ingen sådan bild kvar som det ser ut nu.
Men vi gör vi alla våra olika val, synd bara att de måste bli smutskastning för det valet.
Vill tacka alla omkring mig idagens läge,familj o vänner.
Enormt stöd må ja säga.
Nu äre bara börja om på ruta ett och arbeta sig upp emot toppen igen.
Får ta den tid det tar.




.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-19 | 12:00:44 | http://jennielenita.blogg.se/
Det är verkligen synd att man måste leva igenom sådant skit från andra. Men Försök se på det positiva, de gör det bara för att de är svartsjuka och mår själva så jävla dåligt. Du blir starkare av det här, jag lovar! Du är redan så stark och jag ser upp till din envisa personlighet. Alla blir vi sårade och tro mig det kommer att hända många gånger.



Men jag kan läsa mellan raderna att du står exakt för den du är och det är något många inte kan, tyvärr. Kämpa på för din egen skull så ska du se att det fixar sig och eventuellt hittat lite bättre människor ;)



Bamsekramar!