1 pass

Nu är första passet avklarat på morgonen! Gick över mina förväntningar kommer man väl till jobbet och kommer igång så bubblar energin ibland kan man gå hemma och bara tänka orka jobba idag eller känner ej fört men när jag väl är på arbetsplatsen jobbar jag som bara den och energin flödar. Haha konstigt det där. Tjatat till mig schema nu så efter denna vecka vet jag lite mer. Ena ägaren vill ha in mig på hand pass och lite där till så ser nog ut att bli en sommar med massa jobb Såå härligt och skönt då det blir spara ihop allt sedan köpa mig det jag verkligen vill ha! Härligt härligt slippa va någon samhällsparasit som bara sitter hemma och går på bidrag! Sjukt att systemet fungerar som det gör att folk kan skylla på dom inte kan jobba hit och dit men det ofta egentligen handlar om ren lathet! Skönt att man klarat sig ifrån detta iallafall:) nej nu blir det fixa håret sedan iväg på pass nr 2.