Fredag

Fredag idag känns verkligen inte som det.
Blåst,regn, mullet väder helt enkelt ett jäkla depp väder.
Sällskapet åkte hem för en stund sen vart en mysig morgon.
Frågan är vad resten av dagen kommer bestå av?
Nån som har något förslag?
Får se om vädret blir bättre då blir det knalla ut och ta en runda på
åkgräsklipparn yeah skönt slippa gå med handjagarn.
Kommer inte sakna den ett dugg.
Nej klä på sig lite sen får det bli en promenad med yrvädrena så dom får springa av sig
lite.
Livet rullar på som vanligt.
Kommer ske en stor förändring om några månader kan knappt fatta det själv.
Så intressant, spännande och glädjerus fränt som fan.
Spänning spänning.


Tycker det är sjukt tråkigt när man ser hur folk förändras till det negativa.
Personer som man tyckt sjukt bra om haft sjukt kul med bara vänder som en 50öring.
Men det är la bara inse att det ej passar längre och då går livet vidare som sagt.
Är en stark person så blir bara spola förbi allt som varit och gå vidare.
Ska bli intressant och se om dom kommer krypande sen för i det fallet är jag en sån
person som absolut inte kryper till korset den stolt heten sväljer jag inte och så är det.


Nej får bli en promenad och trotsa vädret hundarna måste bli av med sin energi och jag
kan behöva få lite motion sedan får det bli en varm och skön dusch.




.: Joline :.
2012-05-18 | 21:25:50 | http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Ja fy va jobbigt det är när det blir så! Men jag ska erkänna att jag har nog själv vänt och förändrats till det sämre vid några tillfällen i livet. Och jag försökte krypa till korset men då var det försent. Det gör ont än idag att jag sårat människor omkring mig :(