Tisdag

Min sista lediga dag denna vecka sen börjar allvaret på jobbet igen.
Härligt att kommit in i vardagen igen.
Väntar på besiktning på boendet sen får vi se.
Väntar även på en annan dom som jag bör få snart.
Håller tummarna på att allt står rätt till.
Livet rullar på i sin takt synd att klaga var länge sen jag mådde
så här bra som jag gjort nu den senaste tiden.
Sjukt underbart må ja säga.
Hoppas allt flyter på som det ska med allt då är allt tipp topp.
Idag blir det slappa lite sedan packa det sista innan det bör iväg på jobb imorn.
Blir sängen skapligt ikväll så man orkar upp imorn.
Kl ringer kl 3 för ska va på jobbet kl halv 5 blir kalas.
Brukar ju va morgonpigg så blir nog kalas bra det där.
Nu njuta lite och rensa ur all skit ja rev ihop från det ja hade i biljäveln igår.
Blir kasta en hel del jag inte vill ha kvar.
Sen blir det Njuta av solen en stund skulle ja tro.
Även avnjuta en middag med sallad och grillat.
Smarrigt värre
Plexus som bebis

Nu
image description