Livet

Haft en kanon helg.
Blivit bortskämd med mat och skratt.
Livet flyter på.
Haft underbara vänner omkring mig.
Värmer att höra att folk trivs och har roligt i mitt sällskap.
Det uppskattas enormt mkt.
Har tre vänner som står mig varmt om hjärtat som ja vet står
kvar i ur och skurr vad som än händer.
Överlever jag det som kommer ske ska ja va glad.
Det är nu på senaste tiden man sätt och märkt vems äns vänner är.
Dom som innan sade att dom alltid fanns vid min sida eller gjorde säg till för
att vara mina såkallade vänner.
Dom har man märkt nu att de ej va så.
Men hellre få vänner än en drös som bara finns där när det är nyfikenhet som står på spel.
Det klarar jag mig utan.
Är så otroligt glad för dom Ä vännerna som står vid min sida i livets val.
Tack för din finns.
Envis som jag är så kommer jag kämpa ända ut för att nå de mål ja har.
Thats it.
Men sen om de slutar illa det är ju en annan femma.
Lever mitt liv som de vore det sista ja gjorde.
 
 
 
 



.: Isabelle Rosengren :.
2012-11-12 | 22:18:25 | http://izzysmatblogg.blogg.se/
Glad och tacksam för att du är min vän!! Du är för go gumman!!! :))
.: Ida :.
2012-11-12 | 23:06:56 | http://vintersaga.blogg.se
Låter som du har haft en bra helg ^^
Ja goda vänner ska man vara rädd om.
Ta hand om dig.