Mål

Vad har ni vänner för mål med 2013?
Jag suttit och funderar hela kvällen på mina mål.
En del kan ja dela med mig av och visa håller ja för mig själv.
 
Mitt första mål är att finna en fast punkt,hitta en bra fast arbetsplats så man slipper allt farande mil hit och mil dit.
Det tar på krafterna att bo i bilen ibland.
Visst ja gillar köra bil,upptäcka saker och se mig omkring det är inte det.
Men så mkt av min tid försvinner på bara resor.
Opptimala vore finna ett jobb som inte tar en massa tid på resor.
Hitta ett här omkring typ.
Nu i höst är jag evt långt upp i norrland och gör mitt projekt.
Men framtill dess har ja massa annat som ska fixas.
 
Mitt andra mål är
Få min operation innan året är slut.
 
Mitt tredje.
Försöka bli nöjd med mig själv som person,ta tag i träningen, börja nån ny aktivitet.
 
Mitt fjärde.
Åka till utlandet som evt bli i maj eller september.