Lördag

Lördag idag då!
Redan 27 juli.
Snart höst igen.
Fredag blev det åka ner till Skövde.
Där det vankades massa bad.
Riktigt härligt härligt.
Fick även en genomgång om brandskydd för kommer förbi en försäljare innan vi skulle åka iväg.
Doris vart överlycklig över att få bada i alla fall så skönt det.
Var mest en annan som hade tankarna på annat.
Mkt tankar och frågetecken i mitt lilla huvud.
Tur man har underbara vänner som finns till och stötar när man behöver ventilera sig.
Men sagt och gjort.
Lördagen blev det vakna tidigt för sov inget direkt bra för man tänker ju så klart för mkt.
Suck blir så trött på mig själv.
Men är sån person som bollar tankar ideer i huvudet för mig själv.
Vill inte inse saker,eller har svårt tänka mig att det kan vara så som man hört.
Allt som var så bra, jag var glad,positiv,lycklig.
Helt klart mig själv och nu dom senaste dagarna har man varit depp,tanksprid,ledsen,besviken och känt sig sårad.
Vet inte vad man ska tro eller vad man ska göra.
Man vill lixom inte stå och bli grundlurad sedan hejdå.
Nej inte igen det orkar jag inte gå igenom.
Förtroendet är svårt, bara ta allt med en nypa salt inte ta åt sig eller tro på det som sägs.
Då klarar jag mig långt.
Försöka bita ihop se positivt.
Men fan vad saknaden är stor..
Varför varför kan man fråga sig själv.